Dus-fest!

Lørdag 31.August ble det arrangert Dus-fest for alle medlemmer av energiforeningen. Dus-festen er et årlig arrangement som skal gjøre at man blir bedre kjent innad i foreningen. I år ble det arrangert i firkanten i eplehagen og folk fra alle trinn av fornybar energi og andre medlemmer i energiforeningen møtte opp.

Temaet for denne dus-festen var «Dress to impress», og folk møtte opp i morsomme og kreative kostymer. Det var en kåring på slutten av kvelden hvor Martin fikk beste kostyme for sin «Mad Hatter»-drakt og Iselin hanket inn en god andreplass utkledd som en Non-stoppose.

Utover kvelden ble det arrangert en lagkonkurranse hvor alle ble delt inn i tilfeldige lag. Konkurransen besto av tre grener: Mimelek, blindetegning og låtskriving. Alle i gruppene samarbeidet godt og låste oppgavene svært fint. Dommerpanelet fikk en tøff avgjørelse å ta når alle konkurransene var gjennomført og vinneren skulle kåres. Spesielt var det mange grupper som imponerte med sitt låtskrivertalent, og morsomme fremføringer.

Videre ble det spilt kubb og boccia, og folk pratet i vei om stort og smått. Alt i alt en svært vellykket Dus-fest!

20190831_204226